Bildlänk till förstasidan för Mjölby kommun
tisdag 24 oktober 2017
Mjölby kommun

Webbformulär för synpunkter och fel


Felanmälan akut

Vatten, avlopp, gatubelysning, gator, mark, renhållning, kommunala fastigheter:

Dygnet runt: 0142-107 07

Service- och teknikförvaltningen
Telefon, kontorstid: 0142-850 00 Telefon, övrig tid: 0142-107 07
tekniska@mjolby.se

Elektriska installationer, utomhusanläggningar, serviser, fjärrvärme:

Mjölby Svartådalen Energi AB

Telefon, kontorstid: 0142-855 00 Övrig tid, SOS-alarm: 011-14 96 53

Bostadsbolaget
Telefon: 0142-854 50 http://www.mjolbybostad.se/länk till annan webbplats

När du lämnar en synpunkt eller gör en felanmälan via webben får du först en bekräftelse på att vi tagit emot den. Därefter får du normalt svar inom fem arbetsdagar.

Ladda ner app för androider

länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Ladda ner app för Iphonelänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

När din synpunkt/felanmälan kommer till kommunen blir den allmän handling, den kan alltså bli offentlig om någon begär det.

Vill du ha svar är det viktigt att du anger adress och hur du vill bli kontaktad.

Vi tar hand synpunkten/ felanmälan även om du är anonym, men då får du ingen återkoppling.

Här kan du läsa mer om möjligheter att säga vad du tycker eller komma med idéer

Under juli månad har vi lägre bemanning på grund av semestrar och detta medför att handläggningstiden blir längre.

Innehåll: Mjölby kommun

Senast publicerad: 2017-07-26

Senast ändrad av: Stefan Kalm

 Utskriftsvänlig version

Innehåll: Mjölby kommun

Senast publicerad: 2017-07-26

Senast ändrad av: Stefan Kalm